Säännöt:
1. Merkkaa statuksesi (IN / OUT) heti kun tiedät pääsetkö.
2. Pyri ilmoittautumaan viim. torstain aikana, jotta to-iltana (klo 20:00) tiedetään onko pelit.
3. Heti kun huomaat (esim. jos olet 6. joka on IN), että min. 6 on tulossa, kommentoi tapahtumaan "Pelit on!". Valitse kommenttiin "Kiireellinen viesti" - "Kiireellinen sähköposti" - Pikavalinnoista "IN" - "Valmis".
4. Lähtökohtaisesti pelejä EI ole, ellei joku ole kommentoinut: "Pelit on!".
5. Jos vaihdat statuksesi torstai-illan tai "Pelit on!"-viestin saapumisen jälkeen IN -> OUT, kommentoi yo. "kiireellinen viesti" -spekseillä, että et ole tulossa ja montako on tällä hetkellä IN, jotta pelaamaan tulossa olevat tietävät tilanteen.
6. Jos olet "IN" ja pejaajamäärä laskee alle 6:n, (kohta 5.) seuraa kommentteja.

Laji Sähly
Kotipaikka Lauttasaari
Sarja Suljettu
Jäseniä 45
Joukkueella ei ole julkisia tapahtumia. Ole hyvä ja kirjaudu sisään nähdäksesi tapahtumat.

Kommentti tapahtumaan

Lue loput viestit

ilmoittautumissäännöt:

1. Merkkaa statuksesi (IN / OUT) tapahtumaan heti kun tiedät pääsetkö vai et. Kuitenkin ennen perjantai klo 18:00.

2. Heti kun huomaat (esim. jos olet se 6. IN ilmoittautunut), että vähintään 6 on tulossa pelaamaan, kommentoi tapahtumaan "Pelit on!". Valitse ennen kommentin laittamista "Kiireellinen viesti" - "Kiireellinen sähköposti" - Pikavalinnoista "IN" - "Valmis. Lähtökohtaisesti pelejä EI ole, ellei joku ole kommentoinut kiireellisellä viestillä että "Pelit on!".

3. Tieto pelien toteutumisesta tulee viimeistään perjantai-iltana klo 18:00. Tämän jälkeen ei enää arpomista tai statuksen vaihtoja.

4. Jos vaihdat statuksesi "pelit on"-viestin jälkeen (jos sellainen on tullut ennen perjantaita) IN -> OUT, kommentoi tapahtumaan samoilla "kiireellinen viesti" -spekseillä, että et ole tulossa ja montako on tällä hetkellä IN, jotta pelaamaan tulossa olevat tietävä pitääkö jostain kaivaa vielä lisää pelaajia.

Pro-tip: jos haluat pelata, voit kuumotella lisää pelaajia ringistä kommentoimalla tapahtumaan ja valitsemalla kiirreellisen viestin saajiksi "Vastaus puuttuu".